İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü

GümüşhaneÜniversitesi
İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü

Mezuniyet Töreni ve Yemin Programı Gerçekleştirildi
Haber18 Haziran 2026

Mezuniyet Töreni ve Yemin Programı Gerçekleştirildi

İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü öğrencileri için mezuniyet töreni ve yemin programı gerçekleştirildi. Programa bölüm akademisyenleri, öğrenciler ve aileleri katılım sağladı.

Törende mezun öğrencilerin başarıları kutlanırken, meslek hayatlarında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü benimseyerek sorumluluk bilinciyle görev yapmalarının önemi vurgulandı. Program, mezuniyet yemininin edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Foto Galeri

Yukarı dön